Utusan Online Headline Animator

Jumaat, 3 April 2009

Azizah 'sedih' Najib dilantik PM

Presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berasa "sedih" dengan pelantikan Datuk Seri Najib Abdul Razak sebagai perdana menteri Malaysia keenam hari ini. -menurut malaysiakini.

Awat tak sedih kerana Brather Anuar Bin Ibrahim tak boleh jadi PM. sabarlah kak zizah, tunggulah pilihanraya umum lain kali kot-kot PR menang. atau suruh anuar meneruskan agendanya memujuk wakil rakyat BN join pakatan rakyat.

Saya amat yakin kalau anuar menjadi PM maka rosaklah malaysia kerana anuar akan membawa banyak yahudi kedalam negara malaysia.

1 ulasan:

  1. Khidmat kami di Bukit Selambau ni adalah tugas membangunkan minda rakyat agar berubah daripada fanatik undi BN kepada undi PR. Bukankah perubahan itu penting dan menjadi slogan PM baru yang menyeru agar rakyat perlu berubah. Jadi tugas kami adalah memenuhi slogan PM kita. Pembangunan adalah kerja pegawai kerajaan untuk laksanakan keputusan kami sebagai YB yang buat dasar. Tanggapan sdr bahawa YB perlu kambus longkang, tutup jalan dan sebagainya melambangkan orang yang rendah mindanya seperti orang kampong dan inilah minda pemimpin BN yang perlu diubah. Ubah dengan tolak BN dalam PRK N25 ini.

    BalasPadam