Utusan Online Headline Animator

Ahad, 7 Jun 2009

USUL DERHAKA PADA PERSIDANGAN AGUNG PAS

Usul tergempar telah di kemukakan pada persidangan PAS di Shah Alam, bukan main berapi lagi pemimpin pas membahaskan usul tersebut tanpa melihat kepada undang-undang. Pemimpin yang membahaskan usul ini seperi Khalid Samad dan pemimpin lain, sangat bodah dan tidak faham erti demokrasi dan mejoriti, sanggup untuk mempertahankan kemungkaran dan kebenaran.

Mereka tidak sedar bahawa usul ini juga telah melibatkan istana perak, dimana Paduka Seri Sultan Perak telah memberi perkenan DS Zamri Kadir dan BN untuk menubuhkan kerajaan diperak.

Adakah dengan menubuhkan satu Jawatankuasa Siasatan Diraja, penyiasat akan menyiasat sultan Perak kerana telah memberi perkenan kepada Zamri menubuhkan kerajaan. Cukuplah Hadi dulu telah mengkafirkan orang UMNO, kini membawa PAS supaya menderhaka kepada Sultan pula.

Sepatutnya, PAS hendaklah membawa penganut ISLAM sebagai contoh dan boleh diikuti oleh Penganut lain. Pada sekarang ini Penyokong PAS telah menjadi ikutan penganut lain. (Jangan sampai meninggalkan agama islam sudahlah)

Sedarlah Pemimpin PAS usahlah memperbodohkan pengikut PAS bahawa:-

SULTAN PERAK TELAH MEMPERKENANKAN BN MEMERENTAH NEGERI PERAK.

Kepada pengikut PAS, bodoh sungguh anda kerana diperbodohkan oleh Pemimpin anda dengan sanggup memcabar kewibawaan Tuanku Sultan Perak.

Kepada DS Hisahamudin, apa tunggu lagi, lagi terang dan nyata bahawa usul ini adalah satu jenayah yang bahaya. Telitilah usul ini, dakwalah mereka kerana mencabar kewibawaan Sultan Perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan