Utusan Online Headline Animator

Ahad, 28 Jun 2009

CABARAN DEBAT

Nik Aziz ajak Najib berdebat
Jun 27, 09 2:23pm
Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menjemput Datuk Seri Najib Razak mengadakan debat terbuka bagi menyelesaikan kekalutan politik yang berlaku sejak sekian lama antara Umno-PAS. - Malaysiakini.




Pelik bin Ajaib, ulamak nyanyuk ini lagi tidak berguna ini. Hari ini cakap lain. Esok cakap lain. Ulama jenis ini hanya mementingkan diri, inilah jenis ulamak yang pernah diceritakan oleh junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W sebagai ulamak akhir zaman. Nik Aziz inilah salah seorang ulamak akhir zaman kerana mengajar pengikutnya berpecah belah dan melahirkan kebencian sesama islam.
Hari ini beliau mengajak PM Najib untuk berdebat, saya tidak mahu mengulas panjang, kerana beliau sebelum ini telah menghina pemimpin umno dan ahli umno. Saya berharap PM Najib tidak perlu berdebat denganya kerana membuang masa dan akan timbul berbagai fitnah. Kerana dalam apa yang yang menimpa malapetaka terhadap PAS akan mengata umnolah yang puncanya. seperti kerajaan perpaduan. YANG cadang Presiden PAS, yang kena fitnah UMNO. Pemimpin PAS sekarang sudah gila, mereka hanya menang tak sampai 25 kerusi pun di parlimen tapi berlagak macam mereka telah memerentah malaysia, inilah manusia yang sombong dang bongkak dan sanggup memfitnah sesama islam. Soal Fitnah saya tidak hairan, kera na Presiden mereka pernah memngkafirkan orang UMNO.

Kepada PM Najib saya berharap agar menolak berdebat bukan kerana takut kerana menbuang masa dan akan dijaja oleh tukang-tukang fitnah PAS, biarlah Allah memberi pertunjuk dan menghukum ulamak jumud.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan