Utusan Online Headline Animator

Sabtu, 9 Mei 2009

AWAS HISHAMUDDIN TERHADAP BANGSA YANG DIANGKUT

Hari ini DS Hishamuddin bin Tun Husain telah membabaskan 13 tahanan ISA dari Kem Kemunting. Sebahagiannya adalah dari Kumpulan Hindraf. Awas Datuk Seri, jangan untuk menjaga populariti sanggup menggadai maruah negara dan bangsa melayu, Dulu semasa dikementerian pelajaran Datuk telah membenarkan anak-anak bangsa yang diangkut mendaftar dan belajar. ini pun satu kesilapan yang besar kerana bangsa ini akan membuat kita menjadi hamba mereka. itulah cita-cita mereka.

Dikesempatan ini juga saya lihat kerajaan tidak menunaikan apa yang telah dijanjikan dulu semasa hindraf membuat demontrasi, merosakkan harta benda awam. Semasa itu Dato' Mohd. Johari telah berjanji akan menuntut segala kerosakan yang telah dilakukan oleh hindraf, sehingga kini satu sen pun harta benda yang dirosakkan oleh belum diganti oleh hindraf (bangsa yang diangkut). Malahan tahanan-tahanan telah dibebaskan dengan tanpa pendakwaan.


Inilah kesilapan yang telah dilakukan oleh kementerian Dalam Negeri.

Ingatlah, Dato' Seri Hishamudin, tindakan anda telah hanya memperolehi populariti tetapi bangsa yang diangkut ini, akan menjahanamkan anda.

Awas, Hisahamuddin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan