Utusan Online Headline Animator

Ahad, 24 Mei 2009

HAKIKAT TIDAK MAHU DITERIMA

Mursidul Am PAS tidak senang dengan keputusan Mahkamah Rayuan yang mengistiharkan bahawa Dr. Zamri sebagai Menteri Besar Perak. Siapa yang senang kerana kalah dalam proses mahkamah. Bodoh sungguh ulamak ini.

Sebagai rakyat malaysia yang patuh dan taat kepada negara, tentu sekali proses perundangan akan melibatkan satu pihak yang tidak akan berpuas hati. Mahkamah adalah satu tempat yang menentukan keadilan. Biarlah proses ini berjalan dengan baik, walaupun pahit untuk ditelan.


Proses Keadilan di Perak, ini diambil oleh pihak pembangkang dengan memilih Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur untuk diadili dengan hakimnya bekas jawatankuasa pas. Mengapa mereka pilih Mahkamah di Kuala Lumpur dan tidak memilih di Ipoh. Ini telah menunjukan bahawa pembangkang tidak iklas dalam kes ini. Mereka ini seperti binatang yang telah hilang taring. Sanggup melalak demi mendapatkan kuasa yang sah. Mereka akan jadikan bangkok di Ipoh.


Mereka ini tidak bodoh, tetapi orang yang mengikut mereka adalah golongan yang bodoh, mereka ini binatang dan tidak mahu keamanan dan kedamaian.


Kalaulah keputusan hakim menyebelahi mereka, mahkamah penuh dengan keadilan. Sistem Mahkamah baik dan telus, keputusan hakim telah dibuat, mahkamah tidak menyebelahi mereka, mereka menimbulkan bermacam-macam perkara dengan menghina mahkamah dan sistem keadilan. Sungguh BARUA mereka ini. Mereka tidak layak menjadi manusia, mereka adalah binatang.


Terimalah hakikat dan patuhilah segala keputusan yang dibuat oleh Sultan Perak dan Mahkamah. Kalau hendak bubar DUN tentu sultan perak telah bubar lama dah. Adakah kerana kita kalah, orang lain kena ikut cakap kita. tak payahlah untuk mengajar orang mengikut telunjuk kita. Nizar hanya pandai mengikut telunjuk cina yang akan menjahanamkan negeri perak. sanggup bagi tanah sehingga 999 tahun kepada cina. inilah manusia berhati binatang, sanggup merosakkan negeri perak kepada bangsa yang diangkut.


Wahai melayu perak, tolaklah nizar dan barua-baruanya. kerana mereka akan menghancurkan negeri perak. Melayu Perak akan menjadi hamba kepada bangsa diangkut sekiranya nizar dan barua-baruanya memerentah perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan