Utusan Online Headline Animator

Sabtu, 21 Mac 2009

ITULAH NASIB BADAN

Gerakan Makkal Sakthi hari ini memberi kata dua kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim agar meletakkan calon lain Pakatan Rakyat, bukannya S. Manikumar yang diumumkan, mewakili kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau.

Itulah nasib DS Anuar Ibrahim, belum menjadi PM lagi dah kena ugut oleh hindraf, apa boleh buat dah disuaratkan begitu kerana menyokong kumpulan yang haram dan berasa kemenangan yang telah dicapai olehnya baru-baru ini yang disokong oleh bangsa-bangsa yang telah diangkut.
Bangsa-bangsa yang diangkut ini, mempunyai strategi dan perancangan untuk melingkupkan bangsa melayu. DS Anuar ini adalah manusia melayu yang sanggup merosakkan bangsa melayu. beliau sanggup melakukan apa saja untuk memuaskan nafsu serakahnya.

Kepada orang melayu bukit selambau, saya ingin merayu kepada saudara-saudari, tuan/puan, adik kakak, tok/tokwan pilihlah calun melayu dalam Pilihanraya Kecil Bukit selambau sekiranya tiada calun melayu berilah undi anda kepada calun BN kerana BN dapat mengawal prti komponennya bukan acam Pakatan Rakyat yang hanya menuduh tanpa asas yang kukuh dan membuat pembohongan semata-mata dan tidak mampu memberi perkhidmatan kepada rakyat, hanya memilih kroni dalam pengagihan kekayaan. (contohnya seperti di Pulau Pinang).

Selain itu, Konsep Kedah Sejahtera yang dilaungkan oleh PAS dari tarikh pilihanraya tahun lepas hanyalah tercatat di perkataan sahaja, rakyat kedh dok macam tu sahaja, tiada apa yang kerajaan kedah buat dan hanya pandai merasmikan projek-projek yang kerajaan BN laksanakan sahaja.

Alam - selagi orang melayu tunduk kepada bangsa yang diangkut, selagi itulah pemimpin itu serang melayu yang bodoh dan tolol.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan