Utusan Online Headline Animator

Selasa, 24 Mac 2009

KASIAN NIK AZIZ

DS Nizar calon PAS Bukit Gantang, teka teki mengenai calun pas sudah terjawab, tertunailah hajat DS nizar semasa kematian Wakil Rakyat Bukit Gantang, Allahyarham Roslan. Mursidul Am Pas tidak bersetuju dengan permohonan YB Nizar mahu menjadi calun Bukit gantang.. di sini kita sudah nampak bahawa akap mursidul am pas tidak di pakai oleh Presiden Pas. Mungkin mursidul itu mahu menjadikan parti pas sebuah parti yang autokratik, semua pendapatnya kena pakai, kena dengar. Pendapat/pandangannya sudah tidak didengar lagi oleh orang-orang pas sendiri. Nampak di sini bahawa Persiden Pas tidak mengendahkan pandangan mursidul amnya. Siapa yang berkuasa dalam pas sekarang hadi atau nik aziz, jawapannya ialah hadi.

Megenai calun bukit gantang, pas ingin menunjukkan kepada rakyat, sekiranya nizar menang, bahawa tindakan perlantikan MB oleh Sultan tidak diterima oleh Rakyat. Sekiranya BN menang suara-suara sama akan kedengaran seperti menggunakan jentera kerajaan, melakukan penipuan dan lain-lain lagi alasan.

Rakyat perak sepanjang tahun lalu telah dihidangkan berbagai drama, rakyat perak tidak dapat menumpukan terhadp pekerjaan dengan berkesan disebabkan kerajaan yang tidak stabil dan pemerentahan yang dilakukan oleh nizar dengan mendapat telunjuk dari cina yang ingin merosakkan bangsa melayu seperti Ngeh.

Rakyat bukit gantang, bersama-samalah menolak nizar kerana nizar adalah bangsa melayu yang telah menderhaka kepada sultan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan