Utusan Online Headline Animator

Jumaat, 27 Februari 2009

BERTINDAKLAH BANGSA KU UNTUK MENEYELAMAT TANAH AIR INI

Wahai sekelian Pemuda UMNO, pada hari ini anda telah dicabar dengan bijaksana oleh Karpal Singh di dalam dewan parlimen yang mulia. Cabaran celaka oleh beliau telah menunjukkan permulaan perperangan. Saya tidak mahu mengulas lanjut kerana telah ramai yang telah mengulas tentang perkara ini.
Cabaran ini bertujuan untuk menaikkan kemarahan pemuda UMNO. Cabaran ini juga untuk menguji setakat mana tindakan yang akan diambil oleh pemuda umno terhadap beliau. Selain itu cabaran ini juga untuk mengalih tindakan yang tidak bermoral yang telah dilakukan oleh pemimpin pakatan rakyat.

Walau apa pun alasan, saya menyeru kepimpinan Pemuda UMNO haruslah bertindak dengan kadar segera agar kita akan dapat mempertahankan maruah orang melayu dinegara ini. Maruah orang melayu dinegara ini hanya UMNO sahajalah yang boleh memeliharanya. Janganlah berharap kepada Pas dan PKR. Kerana parti ini hanya mementingkan diri mereka sahaja dan sanggup menjual maruah melayu kepada bangsa yang telah diangkut oleh penjajah.

Bangsa yang telah diangkut oleh penjajah ini, nampaknya semakin hari semakin sombong dan bongkak, mereka hendak menjajah negara kita. Mereka tanpa segan telah mencabar bangsa melayu. Mereka bukan tidak sedar dan mereka sengaja telah untuk menimbulkan keadaan yang kurang baik untuk negara ini.

Di ruangan ini, saya ingin mengajak semua Pemuda UMNO untuk bersatu dan menghapuskan segala tohmahan menghina bangsa melayu. Bertindaklah dari sekarang supaya bangsa ini tidak dijajah semula.

Wahai Pemuda UMNO jangan bertangguh lagi, bertindaklah segera. Walaupun nyawa kita dipergadaikan. Bertindaklah segera sehingga ke titisan darah terakhir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan